RRA Zlatiborske oblasti

RRA Header

КОНКУРС ЗА ПОДСТИЦАЈНА СРЕДСТВА ЗА РАЗВОЈ ПОЉОПРИВРЕДЕ У ОПШТИНИ ПРИЈЕПОЉЕ У 2021.ГОДИНИ (КОНКУРС ЈЕ ПРОДУЖЕН)

КОНКУРС ЈЕ ПРОДУЖЕН ДО 31. ОКТОБРА

У складу са уговором о сарадњи број 301/21 од 07.06.2021.године закљученим између локалне самоуправе Пријепоље, Фондације Ана и Владе Дивац и Регионалне развојне агенције Златибор, а уз техничку подршку УСАИД Програма за конкурентну привреду, Регионална развојна агенција „Златибор“ доо расписује:

 

КОНКУРС ЗА ПОДСТИЦАЈНА СРЕДСТВА ЗА РАЗВОЈ ПОЉОПРИВРЕДЕ У ОПШТИНИ ПРИЈЕПОЉЕ У 2021.ГОДИНИ


Конкурсом је планирана подршка пољопривредницима који се баве производњом и прерадом хране. Укупна расположива средства по овом конкурсу су 2.850.000,00 динара. На конкурс могу да конкуришу регистрована пољопривредна газдинства и то за постицаје за набавку:

- Нове опреме и механизације потребне за биљну и сточарску производњу и прераду пољопривредних производа

- Сертификованог садног материјала

 

ПРАВО УЧЕШЋА ПО ОВОМ КОНКУРСУ ИМАЈУ:

Физичка лица – носиоци регистрованог пољопривредног газдинства са активним статусом:

- која имају пребивалиште минимално 3 године на територији општине Пријепоље

- чије регистровано пољопривредно газдинство има активан статус са седиштем на територији општине Пријепоље

- која у Регистру пољопривредника имају уписано минимално 10 ари јагодичастог воћа у изводу из биљне производње/ 15 ари јабучастог или коштичавог воћа (за пољопривреднике), или

- да почетници у биљној производњи на крају инвестиције имају уписано минимално 10 ари јагодичастог воћа у изводу из биљне производње/ 15 ари јабучастог или коштичавог воћа (за пољопривреднике), или

- која имају уписано у Регистар минимално  10 грла оваца или коза или 3 грла говеда или 5 грла свиња (за сточаре) или 5 регистрованих и обележених кошница, или

- да је измирио све пореске обавезе према општини Пријепоље

- да је катастарстка парцела на којој се обавља пољопривредна производња :

у власништву подносиоца пријаве или

у закупу од стране подносиоца пријаве за период од најмање 5 година


Подносиоци пријаве на конкурс могу да остваре  право на коришћење подстицајних средстава једном у току буџетске године и не могу се пријавити поново за подршку до исплате свих претходно добијених средстава по овом Конкурсу. Подносилац пријаве на конкурс може бити само један члан домаћинства, односно носилац газдинства – подносилац пријаве на Конкурс.

Физичко лице који оствари право по овом основу потписује уговор са РРА Златибор са јасно дефинисаним правима и обавезама. Максималан износ подстицаја по овом конкурсу  је до 500.000,00 динара са ПДВ-ом с тим да вредност инвестиције која је предмет подстицајних средстава не може бити мања од 80.000 динара са ПДВ-ом.

Напомена: корисник може сопственим средствима набавиту опрему чији је износ већи од подстицајних средстава, с тим што ће субвенција бити обезбеђена  само за износ до 500.000,000 динара.

ПРЕДМЕТ ПОДСТИЦАЈНИХ СРЕДСТАВА:

Подстицајна средства биће опредељена за даљи развој пољопривредне производње на подручју општине Пријепоље кроз набавку опреме за пољопривредну производњу и прераду пољопривредних производа, као и за набавку сертификованог садног материјала.

Локална самоуправа Пријепоље субвенционише набавку са 30% бесповратних средстава, односно максимално 150.000,00 динара по кориснику подстицајних средстава.


НАПОМЕНА: Предмет набавке може бити искључиво нова опрема и механизација са гаранцијом. Подносиоци пријаве на овом Конкурсу могу да остваре право на коришћење подстицајних средстава једном у току буџетске године и не могу се пријавити поново за подршку до исплате свих претходно добијених средстава по основу овог Конкурса.


ОБАВЕЗЕ КОРИСНИКА ПОДСТИЦАЈНИХ СРЕДСТАВА

Корисник подстицајних средстава је у обавези да при потписивању Уговора, као средство обезбеђења, депонује личну меницу у износу позајмљених средстава умањених за бесповратни износ који субвенционише  Локална самоуправа Пријепоље. Такође, корисници подстицајних средстава преузимају обавезу да у наредне три године од момента потписивања уговора са РРА Златибор врате свој део учешћа и то по следећој динамици:

- У првој години, 10% укупне вредности подстицајних средстава, најскасније до 30.децембра 2021.године,

- У другој години, 30% укупне вредности подстицајних средстава, најкасније до 30. септембра 2022.

- У трећој години, 30% укупне вредности подстицајних средстава, најкасније до 30. септембра 2023.

Напомена: општина Пријепоље ће субвенционисати кориснике са 30%, с тим што ће субвенција бити обезбеђена  само за износе до 500.000,000 динара.

У случају временских непогода или ванредног стања (попут епидемије), Управни одбор Фонда може да донесе одлуку о продужетку рока враћања учешћа корисника. Тачан рок продужетка отплате ће бити утврђен у зависности од последица насталих услед више силе.

Рок за пријаву на конкурс је од 1. септембра до 30. септембра 2021. године. Пријаве које пристигну након утврђеног рока неће бити прихваћене.


ОБАВЕЗНА  КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА КОЈУ ДОСТАВЉАЈУ ФИЗИЧКА ЛИЦА:

- Пријавни формулар (Образац бр.1)

- Пристанак за обраду података о личности (Образац бр.2)

- Очитана копија личне карте подносиоца пријаве

- Извод из Регистра пољопривредних газдинстава  из Управе за трезор (Образац 1)

- Потврда о пребивалишту из полицијске управе локалне самоуправе

- Извод из биљне производње из Управе за трезор - за узгајиваче воћа (Образац 3)

- Потврда о броју уматичених грла (за сточаре)- Извод из сточарске производње из Управе за трезор (Образац 4)

- Уверење из локалне пореске администрације да је подносилац пријаве измирио обавезе по основу локалних јавних прихода до момента подношења пријаве

- Предрачун потребне механизације, опреме или сертификованог садног материјала са детаљним описом – спецификацијом.

- Копију уговора о закупу катастарске парцеле закљученог на период од најмање 5 година, уколико пољопривредни произвођач није власник парцеле или други доказ којим се потврђује закуп над парцелом

- Оверену потврду о броју чланова домићинства (оверава се код јавног бележника)

- За све запослене чланове домаћинства доставити потврду о раду и висини примања

- Уверење из Националне службе за запошљавање за незапослена лица

-       Конкурс


ДОДАТНА КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА ЗА ФИЗИЧКА ЛИЦА:

- Уколико лице – подносилац пријаве има образовање у области пољопривреде, доставља  копију дипломе о стеченом образовању у области пољопривреде

- Уколико лице – подносилац пријаве има осигурање засада/грла, доставља потврду о осигурању

- Уколико лице има - потврда из ПИО фонда да је корисник осигураник пољопривредног газдинства


Подносилац  конкурсне пријаве потребну документацију може доставити у копији, при чему Комисија задржава право да затражи на увид оригинал или достављање копије оверене од стране надлежног органа.


ПОСТУПАК  СПРОВОЂЕЊА КОНКУРСА:

Испуњеност услова за доделу подстицајних средстава на основу приложене документације утврђује Комисија за утврђивање испуњености услова и доделу подстицајних средстава (у даљем тексту: Комисија), сачињена од представника Регионалне развојне агенције „Златибор“ д.о.о, Фондације Ана и Владе Дивац и Локалне самоуправе Пријепоље.

Комисија разматра пријаве на конкурс, утврђује испуњеност услова за остваривање права на подстицаје и врши рангирање пријава по утврђеним критеријумима које доставља Управном одбору Фонда.

Рок за објаву резултата Конкурса је 30 дана од дана завршетка конкурса. Општинско веће општине Пријепоље, на основу извештаја Комисије, даје сагласност директору Регионалне развојне агенције „Златибор“ д.о.о. за израду Одлуке о расподели средстава које се доставља свим подносиоцима пријава. На донету Одлуку подносиоци пријава имају право приговора Општинском већу општине Пријепоље у року од 8 дана од дана пријема Одлуке.

Корисник мере по остваривању права потписује уговор са РРА Златибор о правима и обавезама која су јасно дефинисана уговором.

У случају да корисник подстицајних средстава одустане од додељених подстицајних средстава или му је из других разлога онемогућено да их реализује, дужан је да писаним путем обавести Регионалну развојну агенцију „Златибор“ д.о.о. о свом одустајању.


НАЧИН ДОСТАВЉАЊА ДОКУМЕНТАЦИЈЕ:

Попуњен пријавни формулар, обавезну конкурсну документацију као и додатну конкурсну документацију, са обавезним потписом подносиоца пријаве доставља се у једном примерку у затвореној коверти лично или препорученим путем поштом, на адресу:

Општина Пријепоље, Пољопривредна служба, канцеларија бр.28, Трг братсва и јединства 1, од 7h do 15h

Са назнаком за Конкурс за подстицајна средства за развој пољопривреде у општини Пријепоље у 2021.години.

На полеђини коверте написати назив и адресу подносиоца пријаве

Рок за подношење пријава је 30. септембар 2021. године.

За све додатне информације можете се обратити на бројеве телефона 031/523-065- Тодора Алексић, РРА Златибор и 060/077 87 35 – Бојана Кузељевић, Фондација Дивац. Јавни позив је објављен на сајту Регионалне развојне агенције „Златибор“ д.о.о. www.rrazlatibor.co.rs , на званичном порталу општине Пријепоље www.opstinaprijepolje.rs , као и на интернет страници Фондације Ана и Владе Дивац www.divac.com/rs/Vesti.

НАПОМЕНА: Непотпуне и неблаговремене пријаве, као и пријаве послате на други начин (нпр. факсом или е-mailom) или достављене на друге адресе, неће бити предмет разматрања.

Избор из конкурса

УЧЕШЋЕ У ПРОГРАМУ ПОДРШКЕ ПРИВРЕДНИМ ДРУШТВИМА ЗА ПРОМОЦИЈУ ИЗВОЗА У 2021. ГОДИНИ

ЈАВНИ ПОЗИВ

ЗА УЧЕШЋЕ У ПРОГРАМУ ПОДРШКЕ ПРИВРЕДНИМ ДРУШТВИМА ЗА ПРОМОЦИЈУ ИЗВОЗА У 2021. ГОДИНИ

 

Развојна агенција Србије (у даљем тексту: Агенција) се креирањем Програма подршке привредним друштвима за промоцију извоза (у даљем тексту: Програм) определила да подржи унапређење извозних потенцијала домаћих привредних друштава, а у циљу повећања прихода од извоза одабраних сектора, уравнотежења платног биланса и унапређења угледа Републике Србије у међународној пословној заједници, као и повећања пласмана домаћих производа на страним тржиштима.

 

 

 

УСЛОВИ ЗА ПОДНОСИОЦЕ ПРИЈАВА

 

 

Право на учешће и коришћење бесповратних средстава има Подносилац пријаве који кумулативно испуњава следеће опште и посебне услове.

Општи услови:

  1. да је Подносилац пријаве регистрован у АПР, најкасније до 1. јануара 2018. године;
  2. да капитал Подносиоца пријаве није у јавној својини;
  3. да је Подносилац пријаве измирио доспеле обавезе по основу пореза и доприноса;
  4. да Подносилац пријаве није у тешкоћама у складу са правилима за доделу државне помоћи1;
  5. да Подносилац пријаве није неоправдано одустао од учешћа у претходним Програмима подршке привредним друштвима за промоцију извоза које спроводи Агенција.

 

Подносилац пријаве који је учествовао у претходном Програму се може пријавити за учешће и на овом уколико је Подносилац пријаве спровео све мере интервенције из претходног Програма.

Подносилац пријаве из претходног става се може пријавити за учешће у Програму како би му се одобрила бесповратна средства за друге мере интервенције за исто циљано тржиште у односу на циљано тржиште из претходног Програма, или за исте мере интервенције за различито циљано тржиште у односу на циљано тржиште из претходног Програма. Ова одредба се не примењује на меру интервенције излагање на међународним сајмовима и пословним сусретима.

 

1 Уредба о правилима за доделу државне помоћи („Службени гласник РС“, број 13/2010, 100/2011, 91/2012, 37/2013, 97/2013, 119/2014, 23/2021- др. Уредбе 62/2021 – др. Уредбе и 99/2021 – др. уредбе)

 

Посебни услови:

Пословни капацитети:

  1. да Подносилац пријаве као претежну делатност обавља прерађивачку делатност у Подржаним секторима;
  2. да се Подносилац пријаве бави производњом:
    • финалних производа који су намењени крајњим потрошачима;
    • компоненти производа, под чиме се подразумева серијска производња компоненти производа који се у неизмењеном облику интегришу у производе израђене по мери који су намењени крајњим потрошачима, као и производња компоненти производа које купац као произвођач у неизмењеном облику интегрише у финални производ намењен крајњем потрошачу.

Кадровски капацитети:

1. да Подносилац пријаве има минимум 15 запослених лица у радном односу, на дан објављивања Јавног позива, према евиденцији ЦРОСО;

 

Финансијски капацитети:

  1. да је Подносилац пријаве у току 2019. или 2020. пословне године остварио пословни приход од продаје готових производа насталих обављањем прерађивачке делатности из производних сектора који су предмет подршке овог Програма, у износу не мањем од 35.000.000,00 динара (Податак из званичног обрасца појединачног биланса успеха за посматрану годину – под-категорије АОП 1009 Приход од продаје производа и услуга);
  2. да је удео прихода од продаје готових производа насталих обављањем прерађивачке делатности из производних сектора који су предмет подршке овог Програма, већи или једнак 50% од укупних пословних прихода (однос позиција Званичног образаца појединачног биланса успеха, за 2019 или 2020. годину, приход од продаје готових производа и услуга под-категорије АОП 1009 и АОП 1001 Пословни приход);
  3. да је Подносилац пријаве у току 2019. или 2020. године остварио извоз од продаје готових производа насталих обављањем прерађивачке делатности из производних сектора који су предмет подршке овог Програма од најмање 12.000.000 динара. (Податак из званичног обрасца биланса успеха за посматрану годину – АОП 1011 Приход од продаје производа и услуга на иностраном тржишту и то матичним и зависним друштвима или/и АОП 1013 Приход од продаје производа и услуга осталим повезаним правним лицима или/и АОП 1015 Приход од продаје производа и услуга екстерно, неповезаним друштвима);
  4. да вредност основних средстава у 2019. или 2020. пословној години није мања од 35.000.000,00 динара (Податак из званичног обрасца биланса успеха за посматрану годину – АОП 0010 Некретнине, постројења и опрема);
  5. да против Подносиоца пријаве није покренут претходни стечајни поступак, стечајни поступак, поступак реорганизације или поступак ликвидације.

 

НАМЕНА БЕСПОВРАТНИХ СРЕДСТАВА

Бесповратна средства која се одобравају у складу са овим Програмом могу се доделити у вези са реализацијом пројектних активности усмерених ка циљаним тржиштима, односно мера интервенција које се односе на:

1.Консултантску подршку за развојну стратегију позиционирања на циљано тржиште

 

Под овом мером интервенције Кориснику се одобравају бесповратна средства за спровођење истраживања тржишта које мора обухватати анализу целокупног циљаног тржишта, анализу конкурентности корисника на циљаном тржишту, анализу конкурентности производног асортимана корисника на циљаном тржишту, идентификацију критеријума за позиционирање на циљаном тржишту као и избор стратегије позиционирања на циљаном тржишту.

За ову меру интервенције средства ће бити рефундирана до 60% од укупне вредности оправданих трошкова истраживања тржишта свих земаља у оквиру циљаног тржишта, а у износу који не може бити већи од 2.000.000,00 РСД.

 

2.Консултантску подршку за активности извозног маркетинга

 

Под овом мером интервенције Кориснику се одобравају бесповратна средства за спровођење следећих активности:

  • израду маркетинг плана који подразумева идентификацију дистрибутивних канала на циљаном тржишту и успостављање контакта са дистрибутерима као и израду плана брендирања на циљаном тржишту;
  • израда дизајна и редизајна једног или више производа, паковања и амбалаже ради прилагођавања захтевима циљаног тржишта, у складу са маркетинг планом;
  • прилагођавање web странице online продаји или куповина нове платформе намењена за електронску трговину која је прилагођена искључиво за потребе Корисника.

 

За ову меру интервенције средства ће бити рефундирана до 60% од укупне вредности оправданих трошкова истраживања тржишта свих земаља у оквиру циљаног тржишта, а у износу који не може бити већи од 2.000.000,00 РСД.

 

3.Излагање на међународним сајмовима и пословним сусретима

 

Под овом мером интервенције Кориснику се одобравају бесповратна средства за спровођење следећих активности:

  • излагање на једном или више међународних сајмова из предметне области од значаја за промоцију извоза на циљаном тржишту, што обухвата трошкове закупа простора, израде штанда, трошкове пратећих услуга (услуге снабдевања струјом и водом, услуге снабдевања интернетом, обавезна уписнина или котизација) и трошкове транспорта узорака;

 

  • посета купцу или дистрибутеру у оквиру компанијске мисије, што обухвата накнаду за услуге посредовања консултанта ради идентификације потенцијалних купаца или дистрибутера на циљаном тржишту, успостављање контаката са потенцијалним купцима или дистрибутерима, као и накнаду за припрему Корисника за B2B сусрете са потенцијалним купцима или дистрибутерима у оквиру компанијских мисија;
  • учешће на једном или више on-line сајмова, вебинара и догађаја из подржаних сектора од значаја за промоцију извоза на циљано тржиште, што обухвата трошкове котизације или партиципације.

 

За ову меру интервенције средства ће бити рефундирана до 50% од укупне вредности оправданих трошкова, а у износу који не може бити већи од 2.000.000,00 РСД.

 

4.Улазак на циљано тржиште и унапређење позиције на истом

 

Под овом мером интервенције Кориснику се одобравају бесповратна средства за стицање атеста, хомолгације, сертификације производа и производних процеса потребних за пласман производа на циљано тржиште, улиставања једног или више производа у трговинске ланце на циљано тржиште и улистававања једног или више производа на глобалне онлајн продавнице (примера ради Amazon.com) или специјализоване онлине продавнице за циљано тржиште које су признате у међународној пословној заједници.

За ову меру интервенције средства ће бити рефундирана до 50% од укупне вредности оправданих трошкова, а у износу који не може бити већи од 2.000.000,00 РСД.

 

5.Консултантску подршку за унапређење извозних способности

 

Под овом мером интервенције Кориснику се одобравају бесповратна средства ради спровођења једне или више обука у циљу стицање знања у вези са продајом на иностраном тржишту / online продајом, унапређења финансијског управљања, проналажења оптималне калкулације цена производа и трошкова извоза и стицања знања у вези са правним / царинским / пореским аспектима пословања на иностраном тржишту.

За ову меру интервенције средства ће бити рефундирана до 50% од укупне вредности оправданих трошкова, а у износу који не може бити већи од 1.000.000,00 РСД.

 

6.Унапређење производних способности

 

Под овом мером интервенције Кориснику се одобравају бесповратна средства за набавку опреме која обухвата:

  • опрему у циљу усклађивања квалитета производа са захтевима циљаног тржишта;
  • опрему у циљу повећања производног капацитета или опрему за оптимизацију и унапређење производних процеса у складу са захтевима купца са којим је већ уговорена сарадња.

За ову меру интервенције средства ће бити рефундирана до 40% од укупне вредности оправданих трошкова, а у износу који не може бити већи од 5.000.000,00 РСД.

 

Оправдани трошкови су трошкови за које се одобравају бесповратна средства по овом Програму, а који испуњавају следеће услове:

  1. да су настали након дана доношења одлуке о одобравању мера интервенције;
  2. да су исти наведени у одлуци о одобравању мера интервенције и уговору о додели бесповратних средстава;
  3. да се активности, којима се имплементирају одобрене мере интервенције, спроводе од стране добављача или пружаоца услуга који није повезано привредно друштво са Корисником, нити су њихови законски заступник или чланови повезана лица са законским заступником или члановима Корисника, у смислу о закона којим се уређују привредна друштва;
  4. да су наведени у Плану интервенција који је одобрен од стране Агенције;
  5. да су директно везани за активности подржане Програмом.

 

Под оправданим трошковима се ни у ком случају не могу подразумевати: трошкови гаранција, полиса осигурања, камате, курсне разлике, царински и административни трошкови, трошкови принудне наплате, путни трошкови и трошкови смештаја запослених код корисника и консултанта, трошкови производње амбалаже или етикета, као ни трошкови израде штампаног и другог промотивног материјала.

 

 

РАСПОЛОЖИВА ФИНАНСИЈСКА СРЕДСТВА

За реализацију овог програма опредељен је буџет у износу од 185.000.000,00 РСД. Расположива средства се одобравају појединачно Корисницима, рефундацијом као суфинансирање у висини до одређеног процента износа оправданих трошкова пројектних активности без ПДВ.

 

Средства се додељују одабраном Кориснику у складу одредбама Уредбе као државна помоћ мале вредности (de minimis државна помоћ). У складу са чланом 4. Уредбе, износ de minimis државне помоћи који се додељује Кориснику не сме прећи 23.000.000,00 динара у било ком периоду у току три узастопне фискалне године

 

Сваки Подносилац пријаве може поднети једну пријаву, с тим што у оквиру исте мора да аплицира за више од једне активности које су дефинисане у тачки 4.2. овог упутства. Ова одредба се не примењује на Подносиоце пријаве који се пријављују како би остварили право на доделу бесповратних средства за меру интервенције „Унапређење производних способности“ ради набавке опреме за повећање производних капацитета или опреме за оптимизацију и унапређење постојећих производних процеса у складу са захтевима купца са којим је претходно уговорена сарадња. Кориснику може бити одобрен максималан износ од 10.000.000,00 РСД за све активности из Плана интервенција, а по његовом коначном одобрењу закључењем Уговора о додели бесповратних средстава.

 

 

 

НАЧИН ПРИЈАВЉИВАЊА

Јавни позив ће бити објављен 17. децембра 2021. године и трајаће 90 дана, односно до 17. марта 2022. године.

Пријаве се подносе електронски, креирањем корисничког налога на линку https://prijave.ras.gov.rs/ и верификацијом интернет адресе. Креирањем корисничког налога отвара се страница за унос података, као и за унос пратеће документације, а све у оквиру Обрасца 1- Пријава за учешће у Програму. Корисник налога након уноса података и комплетирања документације, потврђује да је пријава комплетна, чиме се пријава електронски запримљује. Сваки Подносилац пријаве добија обавештење о пријему пријаве, заводни број пријаве и уговор о поверљивости информација. Линк за пријаву је доступан до краја Јавног позива, након чега више није могуће поднети пријаву.

 

 

ПОТРЕБНА ДОКУМЕНТАЦИЈА ЗА КОНКУРИСАЊЕ

Сваки Подносилац пријаве је у обавези да уз поднету пријаву на Портал Агенције приложи и следећу документацију:

 

  1. Образац 2 – Изјаву о испуњености услова Програма и додељеној државној помоћи de minimis, о прихватању услова за учешће у Програму, која је издата под пуном материјалном и кривичном одговорношћу;
  2. Изјаву да Подносилац пријаве и његова одговорна лица нису осуђивани за привредне преступе, као и да Подносилац пријаве, чланови Подносиоца пријаве и одговорна лица у оквиру Подносиоца пријаве нису осуђивани за кривична дела против привреде;
  3. Копију уверења надлежног органа пореске управе да је Подносилац пријаве измирио све доспеле обавезе по основу пореза и доприноса, не старије од месец дана од дана објављивања Јавног позива;
  4. Копију сертификата система квалитета ISO 9001 издатог од стране сертификационог тела акредитованог од стране АТС, уколико Подносилац пријаве поседује овакав сертификат;
  5. Копију сертификата система за безбедност хране HACCP издатог од стране сертификационог тела акредитованог од стране АТС уколико Подносилац пријаве поседује овакав сертификат;
  6. Доказе о постојању уговорене сарадње уколико се Подносилац пријаве пријављује за учешће у Програму ради извоза купцу са којим постоји уговорена сарадња.
  7. Изјаву о току производног и дистрибутивног процеса у оквиру групе, на основу које је могуће утврдити који члан групе врши производњу, а који дистрибуцију финалних готових производа из делатности које су подржане овим програмом, уколико је Подносилац пријаве матично друштво или зависно друштво у оквиру групе;
  8. Шему повезаности унутар групе, уколико је Подносилац пријаве матично друштво или зависно друштво у оквиру групе.

 

 

Подносилац пријаве уз Пријаву може поднети и следећу документацију:

 

  • Доказе о имплементацији индустријских специфичних стандарда, сертификата и
  • Копије извозних дозвола неопходних за пословање на циљаном тржишту;
  • Претходно израђене анализе циљаног тржишта, анализе пласмана производа, маркетинг планове и сл.;
  • Уговор о поверљивости информација потписан електронским потписом законског заступника Подносиоца пријаве;
  • Другу документацију која може имати утицаја на вредновање пријаве.

 

Програм и сви пратећи обрасци доступни су на интернет страници: www.ras.gov.rs

 

 

ПРАТЕЋА ДОКУМЕНТАЦИЈА

Саставни део овог програма са упутством са за спровођење, чине и следећа документа и обрасци:

 

  1. Упутство за спровођење програма подршке привредним друштвима за промоцију извоза у 2021. години
  2. Уговор о поверљивости информација 2021-Промоција извоза
  1. Образац 2- Изјава о испуњености услова Програма и додељеној државној помоћи

 

  • Текст овог Јавног позива је информативног карактера.

 

  • У вези са поступком спровођења Програма подршке привредним друштвима за промоцију извоза у 2021. години обавезно погледати Упутство за спровођење Програма подршке привредним друштвима за промоцију извоза у 2021. години којим су постављене одредбе које се примењују на спровођење овог Програма.
 

Избор из вести

Јавни позив за спровођење бесплатне менторинг услуге

Расписан је Јавни позив за спровођење бесплатне менторинг услуге која се реализује у оквиру Програма стандардизованог сета услуга за микро, мала и средња предузећа и предузетнике у 2021. години, Министарства привреде, који се имплементира преко Развојне агенције Србије и акредитованих регионалних развојних агенција.

 

Тренутна посета

Имамо 321 гостију на мрежи

Придружите нам се на

РРА Youtube канал
РРА Facebook профил
РРА Twitter
РРА LinkedIn профил
Сада сте овде Актуелни конкурси КОНКУРС ЗА ПОДСТИЦАЈНА СРЕДСТВА ЗА РАЗВОЈ ПОЉОПРИВРЕДЕ У ОПШТИНИ ПРИЈЕПОЉЕ У 2021.ГОДИНИ (КОНКУРС ЈЕ ПРОДУЖЕН)